perjantai 17. helmikuuta 2012

Pitäkää varanne tänään!





Päivä alkoi ihan tavallisesti. Ehkä jopa hyvin. Olin saanut nukuttuakin jonkin verran ja aamiaispöydässä säästyttiin suuremmilta konflikteilta. En osannut aavistaa, että tänään on se päivä.

No, toisaalta tämä Liisan Malesiantuliaisena tuoma kalenteri saattaa julistaa kuukauden huonoimman päivän useampaankin kertaan kuukaudessa. Myös vuoden pahimmat päivät kerrotaan erikseen.

Ja sekä minä, että pikkutyyppi olemme jäniksiä ja meille luvataan ihan keskinkertaista ja miehelle oikein parasta. Tosin en ihan tarkkaan tiedä miten tuota kaikkea tulisi tulkita. Mutta jos olet tiikeri, apina ja tai koira, niin koita kestää, tämä ei vaan ole sinun perjantaisi.

Koitan silti varmuuden vuoksi olla tekemättä mitään tärkeää.

--

I need say no more. Beware!

6 kommenttia:

  1. Onkin ollu kertakaikkisen surkea päivän tähän asti,

    terveisin Tiikeri

    VastaaPoista
  2. Ii - Sori, sellaista se on joskus. Onneksi selvisi mistä se johtuu. Tai ainakin se, että sinä et sille mitään voi!

    Onneksi tiikereille on luvassa taas paljon hyviä päiviä!

    VastaaPoista
  3. Sinulla oli siis vain huono päivä luvassa, mulle varoiteltiin huonosta vuodesta. Olin kaupassa, jossa myytiin budhia eri tarkoituksiin. Kaupan vanhahko myyjä toi minulle lappusen kiinalaisista horoskoopeista ja sanoi minulle, että koiralla ei niin hyvä vuosi menossa. Mistä kaveri tiesi, että olen koira?

    VastaaPoista
  4. Onneksi kalenteri varoittaa huonoista päivistä, niin ne eivät pääse ainakaan yllättämään!
    Tuo huono vuosi kuulostaa aika hurjalta. Olisiko budhan ostaminen kenties parantanut ennustetta? Pitäisiköhän sinun palata kauppaan...

    VastaaPoista
  5. Mulla on siinä lappusessa tarkat ohjeet miten toimia!

    VastaaPoista
  6. Anni - Myyjä oli selvästi oikein pätevä, kun näki susta heti päällepäin, että koirahan se siinä. Ostitko buddhia vai tyydyitkö siihen lappuseen?

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...