keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Minä ja polkkakarkkitulppaani

 
 
 
Olen hirvittävän hidas lämpenemään. Ennakkoluuloinen ja mukamas kaikkitietävä. Just sitä sorttia, joka sanoo ei, kun joku ehdottaa, koska muka tiedän välittömästi, että en ole kiinnostunut.

Hidas lämpeneminen korvautuu kuitenkin usein tulisella innolla.

Jos näin ei olisi, ei olisi tätä blogia, jota Liisa ehdotti ja johon minä sanoin, että ei todellakaan.

Eikä olisi näitä ihastuttavia polkkakarkkitulppaaneja. Olen vannonut, että minun puutarhaani tulee vain Queen of Nighteja ja Purple Princejä, ei mitään räikeitä tulppaaneja, eikä ainakaan kaksivärisiä. Näitä on nyt kaksi yrttipenkissä. Tiedä häntä mistä ovat tulleet. Kai olen ne itse viimesyksynä istuttanut, mutta en vaan muista. Tai sitten ovat vahingossa joutuneet sipulinpakkaajalla Queen of Nightien pussiin.

Hyvä niin. Olen aivan lääpälläni. Ensi syksynä jäävät tummat tulppaani kaupan hyllyyn. Haluan lisää kirjavaa karkkia!

--

For years I've sworn by dark tulips, Queen of Nights and Purple Princes. And now I've got this this stripy beauty in my herb bed. Not sure where it's come from. Maybe I planted it myself but have forgotten. Maybe it had got lost and ended up in my bag of Queen of Nights.

In any case I am thrilled. It has been love at first sight. Next autumn I will invest in stripes and bright colors.

3 kommenttia:

  1. Sullon mun luonto :)! Mä kans sanon ensin ei ja mietin vasta sitten. Mutta komiat on kukat sulla.

    VastaaPoista
  2. Nasti - En ole ihan varma onko tämä meidän luonto hyvä ominaisuus, mutta minkäs teet. Ja kyllä, ne kukat on niin komiat. Jos tietäisin mitä ovat, suosittelisin...

    VastaaPoista
  3. Kerrassaan hieno tulppaani. Kimpullinen noita, kiitos!

    Jos sinä lämpenet hitaasti, niin minä nopeasti :-) ehkä joskus liiankin.

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...